Pocz¹tek strony
Obszar serwisowy
Menu witryny
  • Biuletyn
  • Materiał informacyjny
  • Często zadawane pytania
  • Formularz kontaktowy otworzy się w oknie dialogowym
Obszar treści głównej

Port lotniczy w Dortmundzie jest pionierem w stosowaniu biuletynÛw marketingowych

Pierwsze miejsce wśród firm przewozowych

Newsletter Marketing 

W badaniu przeprowadzonym przez firmę konsultingową Absolit Consulting, w którym przeanalizowano aktywność wysyłania aktualności i wiadomości e-mail w 

firmach turystycznych działających na terenie Niemiec, port lotniczy Dortmund znajduje się na pierwszym miejscu wśród 20 firm przewozowych uwzględnionych w badaniach. W okresie od maja do sierpnia 2016 r. wszystkie 124 wybrane firmy turystyczne działające na terenie Niemiec były oceniane pod kątem pozyskiwania adresów, użyteczności, zgodności z prawem, przyjazności dla klienta i wykorzystania rozwiązań mobilnych. 

Po dokładnej analizie działań marketingowych przy użyciu poczty e-mail w oparciu o 40 kryteriów podzielonych na 6 kategorii okazało się, że port lotniczy w Dortmundzie uzyskał 70% maksymalnej liczby punktów. Cyfrowy marketing dialogowy prowadzony przez port lotniczy w Dortmundzie odniósł sukces przede wszystkim dzięki optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych i jakości wiadomości e-mail. Tim Elsdörfer, menedżer projektu ds. mediów cyfrowych, jest zadowolony z wyników badania przeprowadzonego przez firmę konsultingową: „Wysyłamy biuletyny pocztą elektroniczną do różnych grup docelowych od 2008 roku. To ważny element naszego dialogu marketingowego".

Zaangażowanie klientów dzięki profesjonalnemu cyfrowemu marketingowi dialogowemu staje się coraz ważniejsze w branży turystycznej i przewozowej, zwłaszcza podczas poszukiwania potencjalnych klientów w celu bezpośredniego dotarcia do subskrybentów. Biuletyny używane w odpowiedni sposób są jednym z najbardziej efektywnych kanałów w marketingu wielokanałowym, dzięki stosowaniu wielu nowoczesnych technologii i narzędzi marketingowych. Duża liczba otwarć i kliknięć potwierdza, że ten sposób informowania o nowych produktach i usługach rzeczywiście dociera do odbiorców.